Weekend is coming up!

 
Hej Hej där ute i snö stormen!.....
 
Dålig update som attan, jag vet..
Fysik provet som jag pluggat till gick väl inte som planerat, som vanligt. Men nu är det över och jag kan glömma det provet och satsa på nästa.
Det är ju trots allt så skolan är här på Natur. Prov, Prov, Prov och prov.
 
Bojjen mår fortfarande bra och i onsdags så red jag bara ett varv på slingan med Lena och Robban,
Ett lättare pass där han bara fick sträcka ut sig och galoppera på. Han var dock väääldigt pigg men inget bus alls! :)
 
Igår var det ju torsdag viket innebär Hoppträning och det var Bojjens tur att vara med och jag kan lova er, han är glad för det! <3
 
Det var mycket bockar och vi hoppade på små hinder på ca. 70 cm eftersom det var länge sedan han hoppade och jag vill inte ha för stor påfrestning på senan för fort.
Han drog oss rakt i botten på varenda språng och om vi inte kom i botten hoppade vi av 80 meter före.. haha
 
Det positiva är att han bara la på ETT ENDA språng där jag höll på att flyga av och det var i en galoppfattning och han sparka bakut rejält.  Men ETT ENDA!! haha
Han börjar kanske bli gammal nu så han inte orkar mer ;) hihi
 
Jag är i alla fall nöjd med träningen och det tror jag Bojjen också är trots att det måste sett för j*vligt ut. ;)
 
men alltså ärligt, Bojjen han kan ändå han ;) <3
 
Idag ska han få jogga litegranna i lång och låg form och sträcka ut ryggen och springa ur sig lite slaggprodukter.
Välförtjänat!
 
Ikväll kommer min kära Matilda och sover hos mig eftersom det är tävlingar på klubben imorgon. Dock så kommer inte jag närvara då jag, Soffan och Marre ska på sista ULK kursen. Det suger dels eftersom det är tävlingar och Åsebo behöver så många funktionärer som möjligt och dels för att det är skidfesten i Falun. Jag hade sjuuuuukt gärna velat åka på de och se Cross-Country World Cup Herrar 15km imorgon......
 
Svenska Skidspelen
 
ATTANS!!!
 
Hade varit as kul att se Dario Cologna, Johan Olsson, Petter Northug, Eldar Rønning, Marit Bjørgen, Teres Johaug, Justina Kowalcyk och ALLA ANDRA.... men men jag ska lyssna på nån som snackar två dagar i sträck ist... :)
 
 
 
 
Gee, that's gonna be awesome!
tur man har sina kära vänner med i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0