Let's do this! Future Thoughts..

Nu känner jag mig riktigt laddad för att rida igång Bojjen helt!
Det kan jag lova!!
 
 
 
Nu är jag (vi båda) väldigt trötta på den här ständiga oturen och allt vi vill är att få åka ut och tävla sista året tillsammans. Jag ber inte ens om några resultat, det bryr jag mig inte ett dugg om. Vi ska ha kul!!

Sen kanske det är sista året tillsammans, men vad vi vet nu så är det sista året tillsammans som ponnyekipage i alla fall ;)
 
 
Jag har ju skrivit det förut och ja jag tror att jag ska mäta upp Bojj till storhäst ett år. Han är ganska storgalopperad (om han inte blir så jädra laddad) men jag har lite svårt å tro att han kommer klara kombinationer i klasser högre än 1.00 meter. Men då är det så!
 
Däremot så vet man ju inte hur framtiden ser ut...
Känns som om tiden bara flyger förbi och det gäller snart att man bestämmer sig för vad man vill göra i framtiden.
 
 
Jag är väääääldigt säker på att jag inte kommer plugga vidare på en gång. Det kommer jag inte palla. Naturvetenskapliga programmet har verkligen sugit musten ur mig och det är inte ens färdigt än.....
Och ja, jag ångrar mitt val!
 
 
Men mina planer just nu är att ta ett härligt sabbats år och i och med det, kanske starta ett eget företag utomlands. Jag har ALLTID velat ha en webbshopp det har liksom varit en dröm. Visserligen håller jag ju på med välgörenhetsshoppen men å andra sidan så har jag inte överdrivet mycket tid till den så den hamnar ju lätt på is väldigt ofta.
 
Jag funderar i alla fall på att flytta till Norge, England, Irland eller Skottland.
 
 
Men det lutar nog åt Norge faktiskt, eftersom när det kommer till de tre resterande kvittar det vad det än blir.
Men vi får se!
Har ett tag kvar men jag vet ju hur jäkla fort det går. Jag menar, jag går snart ut TVÅAN! galet.... jag började ju nyss sjuan......
 
 
Det blev ett långt och tråkigt inlägg, men så är det ibland ;)
Speciellt när jag inte har några HorsyUpdates!
 
 
För övrigt så blir det hemfärd imorgon.......sucks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0