Gårdagen

Gårdagen bestod av en tur upp i landet till Bräcke då mitt kusin-barn Frans skulle döpas. Mycket trevligt att träffa släkten och så. :)

Däremot så har jag, det började igår, en fruktansvärd öron smärta. Helt sjukt! Var bort domnad i halva ansiktet och fick bita mig i läppen för att inte skrika mitt under dopet. Det blev bara värre och värre så direkt när vi kom hem till Orrmo igen runt 21,30 så gick jag faktiskt å la mig.....

Idag har den kommande och gående smärtan övergått till konstant smärta.....

Jag som ville ut på sjön och sola och allt......

Världens goaste katt <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

Du borde nog kolla upp det så det inte är öroninflammation gumman <3

2013-03-31 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0