Wednesday

Tjena!

Ja... Har inte så mycket att skriva om idag.. Har inte tid heller för den delen, har nämligen matteprov imorgon. Ber till gudarna över att jag ska bli ÅTMINSTONE godkänd. Dock så är ju jag en sån där människa som har alldeles för höga krav på sig själv och vill helst slita av sig håret om jag får sämre än B i de flesta ämnene. C i vissa...
Vill ha raka A:n! Men det kan jag bara glömma helt ärligt!

Jag var bra i historia och samhäll, så som jag sagt tidigare; varför gick jag inte samhäll?! Haha fyfan, lätt att vara efterklok..

Har i alla fall varit ute på en skrittvända med Marre och Flisan idag på Bojjen. Åh, jag är såååå sugen på att rida ordentligt nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
Men förhoppningsvis; snart så.....


Tänkte dela med mig av en dikt som jag satt och fnula på igårkväll till minne av Nicklas:

" Tänk att det kan bli så fel,
att du inte kände dig hel
Himlen dig bär,
På din Pilgrimsfärd
Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för ljusa minnen
som du lämnat kvar.
Aftonens stjärna lyser så blid
Vila i Frid, Vila i Frid.
Tack och farväl från oss
Dina kära
Du vet att du stodo Våra
hjärtan så nära.."

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; ja, det är ju så!

fin häst och fin dikt :)

2013-01-16 @ 22:18:14
URL: http://hannalovesture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0