Trötter

Hallåj!

Har precis blivit klar med en svenska uppgift till morgondagen. Tror dock jag missuppfattade hela uppgiften för jag blev klar på typ 5 min... Haha

Aja,
Det får bli som det blir helt enkelt. :)

Red i alla fall på Bojjen idag 30 minuter, eller red och red, skrittade i 30 minuter.

På fredag åker vi tillbaka till Svenne så han får kolla på honom igen om det är nån mening att fortsätta kämpa liksom.....

Han var i alla fall fortfarande halt i söndags och ömmade fortfarande på senan.

Menmen, that's life I guess, well for me anyways. Inte för många andra bortskämda skitungar som har framgång efter framgång utan att se det själva! BLÄÄÄ!!!

Nu ska jag ta mig en kopp te innan sängen kallar. Har varit så ini hel**** trött idag eftersom gårdagen bjöd på spänning hos Team Aspvik! :)
Det är nog en klubb jag skulle kunna tänka mig ha ett medlemskap i om jag nån gång bestämmer mig för att lämna moderklubben ;)
Dock så tror inte jag det kommer ske på några år. Haha

Tänkte dela med mig av en JÄTTE snygg skiss över banan igår på clinicen och uppvärmningen som Roffe hade. :)
Riktigt bra clinic var det!! :D
Tack återigen kära mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0