To the moon and back..

Love him to the Moon and back, My Golden Boy!

Dålig på uppdatering, jag vet.. Men jag är så jäkla trött, vet inte vad det är alltså...

I alla fall så är det inte så mycket att uppdatera om heller eftersom det enda jag gör med Bojjen nu är att skritta ett varv runt Mästerbo,varje dag! Haha
Men like I said; Love him to the Moon and Back, and more!
Jag älskar min ponny: halt som blind som frisk<3
kommer göra allt för honon under hela hans liv!

Imorgon är det hoppträning i alla fall, vilken häst det blir det är ju alltid lika spännande när man ska sitta på ridskolehäst :P

Och på söndag blir det Pay'n Jump på Robban 90 cm.
Kan bli jäkligt intressant kan jag lova, haha.
Ska bli spännande och se om jag flyger som en vante ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0