monday!

tjena alla!

Helgen har rullat på snabbt, som vanligt med mycket blandade känslor.

Pay'n Jumpen gick överförväntan på båda pållarna.
Nickita gick 50 och 70 och hon bjöd så otroligt kul på banan! dock så stannade hon hela tiden på framhoppningen, som dock var ute och stackarn hade inga bakskor så jag förstår henne.
Den där ponnyn kommer bli kanon fin! Jag var JÄTTE skeptiskt till en början när hon precis kommit för då hade hon verkligen NOLL teknik men ju mer hon gått så desto mer kroppskontroll har hon ju fått och då blir ju även hopptekniken bättre. :)

mycket fin och mycket härlig ponny!

Även Robban överraskade mig väldigt mycket!
Dock så ska jag inte ljuga utan han höll på att bocka av mig och skenade iväg KONSTANT på framridningen och jag fick kämpa som en idiot alltså! haha

Men alltså stackarn är ju rädd och nervös och tror att man ska piska sönder honom och det gör ont i själen. Det är absolut inte Lena som gjort så utan han är ju en import och det känns som om man inte vill veta vad stackarn varit med om.....

Vi gick i alla fall nervöst in på banan och tog oss runt på noll fel!!
Inte min finaste ritt i livet men själva poängen med det hela var ju att grabben skulle få en positiv känsla över tävlingssituationen och jag
tycker att både jag och Robban kämpade på fint, och jag trodde på riktigt inte vi skulle ta oss förbi startlinjen utan att ställa oss på bakbenen. Men han gjorde INGET!
ÅÅÅH, glad!! :')

Så tre fina nollor fick jag med mig hem :)





Härlig tävlingsstart!

Ikväll blir det att åka till Team Aspvik i Stockholm på RolfGöran Bengtsson CLINIC, klagar inte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0