God morgon!

Hästarna är ute i kylan, men nöjda är de nog ändå, jag sitter här med en kopp kaffe och njuter av morgonen. Jag unnade mig faktiskt en bit tårta också! (Nu lät det som om det var något ovanligt att jag unnar mig gosaker vilket är HELT fel eftersom jag alltid unnar mig gosaker ;) haha)
 
I alla fall,
Igår fyllde min käraste moder år!
 
Det blev givetvis tårta firande och så :)
(därav resterande tårtbit jag kastar i mig nu) hehe
 
Vill i alla fall tacka min mamma för att hon alltid ställer upp och är så go och snäll!
Som dessutom har fixat så att jag och hon ska kunna gå på Rolf-Göran Clinic nästa Måndag på Aspviks gården i Stockholm. :') KAN MAN HA EN BÄTTRE MAMMA RIGHT?! hihi
 
Grattis återigen <3
 
 
Gårdagen såg för övrigt inte ut på något speciellt vis förutom mammas firande.
Vi såg på efterlängtade Skavlan (och Stefan Löven var med! :D) Men annars såg den ut som vilken fredag i soffan som helst. ME LIKE!
 
Idag blir det åter en skritt tur på Bojjas och ev. lite mer ridning mot eftermiddagen..... vi får se ;)
Spännande!
 
På söndag är det träning och Bojjen ska få gå ut och röra på sig och kanske blir det ett tredje pass där åter.... "Det är oliiiiiiidlig spännande" som Peter Harryson sa ;)
 
Nu ska jag ta och njuta ännu lite till av denna härliga lördag!!!
 
 
Wizzzzdom:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0