Dagen den 4 Januari

4 Januari 2013
 
Det kommer ta ett tag innan man vänjer sig med att skriva 2013.. haha
Och framför allt att iår är det år då jag blir hela 18 år... ojoj! Tiden bara flyr..
 
Idag är det i alla fall fredag och nu på morgonen så ska jag på träning, och i eftermiddag klockan 14.00 blir det läger med ponny-jentorna :)
Det ska bli riktigt härligt att få hoppa Bojjsen igen alltså!
 
Fina Felicia som filmade omhoppningen i div 2 och gjorde en fin film av det :') <3
www.ridingsolo.devote.se
 
 
Matilda och jag ska sedan sova kvar i klubbis och dagen därpå, söndag, så blir det fortsatt läger. :)
 
Nu måste jag skynda mig att åka till stallet för igenridning av söndags-gruppen.
Även om det här är ett tidsinställt inlägg ;) haha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: love you more than anything!

2013-01-04 @ 19:44:05
URL: http://belliizz.blogg.se
Postat av: Mickis Lammi

Hoppas lägret går bra och att ni får super skoj ikväll :)

2013-01-04 @ 22:38:04
URL: http://mickislammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0