Aaaaargh!

Den arga känslan man får när man åker till skolan en halvtimme tidigare för att hinna plugga och vara allmänt ambitiös efter att ha varit i stallet hela morgonen och stressat järnet!
Detta för att man vill leka ambitiös...
Aja,

Tänkte informera er om besöket hos Svenne igår.
Vi var som sagt till Svenne eftersom Bojjen nu varit halt och öm på senan i över en vecka. Hade inga förhoppningar alls,har ju varit så jäkla nere nu och trodde att det var över på riktigt..
Sven sa på en gång att det var en olycka i exempelvis hagen och det är jag ganska säker på också eftersom jag sett hur han haft rodeo för sig själv nere i den grymt knövliga hagen..
Det var alltså inget oundvikligt och något som jag gjort fel eller slarvat med som jag också trodde ett tag. Det var en olycka i hagen helt enkelt.

Nu är det i alla fall skritt i 14 dagar sålänge så ska vi se hur han läker sig själv. :)
Förhoppningsvis ska det vara bra då så att det bara är att köra på igen. :')

Men det var i alla fall senan som jag misstänkte och att den kan läka på 14 dagar med Vallörtssblad. ÄR DET INTE FANTASTISKT?!
Nu tänker jag inte ta ut något "i förskott" utan vänta och se, men Svenne har ALLT mitt förtroende och jag vet inte vart jag skulle stå idag utan den människan och hans insatser!
Är förevigt honom tacksam!


Kommentarer
Postat av: FeliciaSI

Det fixar sig nog ska du se Mickan♥♥♥

2013-01-15 @ 21:01:57
URL: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0