A question with a moving answer, has to be repeated..

Hej alla glada människor på en måndag som denna!
( kände ni hur positiv jag försökte låta fastän jag hatar måndagar?)
Det enda positiva med måndagar är att man slutar klockan 14.00 så just nu sitter jag i min rosa flufftröja och mjukisar, TRUE LOVE!

Igår vart det, på eftermiddagen/kvällning, ett dressyr pass på farbror Challe och jag måste säga att jag är heeeeel nöjd! Han gick så jäkla bra och arbetade på så himla ärligt!
Jag gillar verkligen den där hästen, trots att han är en aning för stor och tung. Men man lär sig väl :)

Nu hade jag tänkt vara ambitiös och plugga lite språk, engelska inför prov på fredag och tyska inför morgondagen.
Såg att teknik11 läser politik.. Jag vill också läsa Politik :(
Varför,VARFÖR valde jag natur?....

Selma och Challe in action;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0