There's nothing we can't do, if we stick together, forever!

 
Har precis läst igenom underbara Felicia Isakssons inlägg som hon så himla fint skrev om mig och Bojjen i höstas. Jag kan läsa det inlägget HUUUUR många gånger som helst och jag blir lika varm om hjärtat varje gång..
 
Att ha personer i sin omgivning som faktiskt bryr sig, det är allt!
Vänner som stöttar och supportar dig i vad du än väljer att göra. Kanske är det omöjligt men dem ska finnas där för dig och hjälpa dig att fokusera på möjligheterna i det omöjliga!
 
Jag har turen och har många sådana vänner och jag är lycklig för det varenda dag!
 
Ta vara på möjligheterna och fokusera inte så mycket på det omöjlliga!
Gör det omöjliga möjligt!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Friends forever ! <3

Svar: alltid alltid alltid! förevigt! <3
Ekipaget som ger allt!

2013-02-28 @ 23:15:21
URL: http://dalaryttaren.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0