Mello!!

Update, right?

Så.... Nyss kommit hem från stallet en fin lördagskväll som denna.
Jag insåg att det har hänt mycket sen sist;)

Vi var ju hos Svenne med Bojjbu och det var väl ganska positiva nyheter där. :) skritt 14 dagar till sen ska det förhoppningsvis gå!
Men som jag sagt tidigare, vi får se helt enkelt...

På kvällningen blev det härlig fin-middag med bästa vän på Visenten i skogsbo. Så härligt att bara få umgås med min kära Sofia <3

Och idag, lördag då började dagen med att ha Marres ridlektioner. Fyra stycken var det varav två lekis och två junior grupper. :)
Hästarna var galna, SÅKLART!! Men det gick bra i alla fall :)

Nu kan jag inte skriva mer DET ÄR MELLO!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0