It's freakin' Friday!!

Hääääärligt, det är fredag!
 
Har endast en lektion kvar och det är 55 min matte och sedan beger jag och pappa oss till Svenne med Bojjen. Har inga förväntningar eftersom han fortfarande är halt, troligen, och just nu känns det bara kasst på den fronten.
 
Men hoppträningen på Nickita igår gick grymt bra!
Hin var lite för pigg och stark men hoppade allt utan att stanna en enda gång. Hon ska nog få gå Pay'n Jump nästa helg också på gården. :)
 
Har dock inte bestämt mig för någon höjd än men tror nog det blir som förra gången, 50cm och 70cm.
Kanske kör på en 70+70. Vi får se! :)
Maja och Nickita, vinnare av ridskolecupen :)
 
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan lektionen börjar. :)
 
//Mikaela. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0