Härliga Härjedalen!

Då var man i härliga härjedalen igen!
Sååååå skönt!
Blir här till på söndag så det blir inte nå mycket av häst uppdatering. :)
 
 
Bojjen mår dock bra!
Har fått klartecken att det bara är att köra på nu från Svenne, vilket känns JÄTTESKÖNT!
Så nu har jag planerat att börja galoppera lite lätt nästa vecka på måndag :)
 
Idag på vägen upp så fick jag med mig lite hästprylar från olika affärer :)
 
Skor från HV Polo
Likadana som mina snow boots fast lågskor. Helt galet sköna och jag vill aldrig ta av mig dem!!
 
Sjukt fräna och sjukt sköna.
 
HV Polo är mitt absoluta favorit märke alltså, älskar allt därifrån!
 
 
Åkte in på Biltema och köpte ett nytt tävlingstäcke till Bojjen för ynka 169:-  :)
Tänkte slänga på en brodyr på det sen är det redo för att visas på tävling!
Grymt bra passform och funktionellt bra!
 
Köpte även ett par lindor som jag ska ha på dressyrträningar. :)
 
 
Märks att jag tycker brunt är stilrent? ;)
 
 
Nu vill jag bara komma igång med träningen igen!!
Fast först, återhämtning i underbara Orrmo, Lillhärdal
Hoppas på att jag kan övertala mamma och pappa till att åka över till Norge en sväng någon dag ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0