En dröm häst (efter bojjen!)

Jag hatar...
När man hittar en häst som man verkligen tror på, som man sååå gärna skulle vilja ha, men man inser att det är omöjligt. Jag har varken tid eller egentligen lust att ha två hästar...
Eller jo klart jag vill ha två, men med skolan som den är nu redan, håller man ju på att bryta ihop....
Men attans va roligt dwt skulle vara å satsa mer på hästarna. Speciellt när en sådan här häst RÅKAR dyka upp på Hästnet......

e.
Heartbeat
95208">95208
ee.
Heartbreaker
95123">95123

Även Ramiro Z längre ner i släktet. Typ morfars far.


Aja, den här hästen tror jag på i alla fall. Synd att man intr kan få ta del av det! ;)

Kolla va fin Ramiro Z var!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0