Alltså välkommen lördag!

Har precis kommit från stallet efter att ha släppt ut hästarna i ett sådär lite snöoväder... Hästarna tyckte också blåsten var jobbig tror jag.

Men som jag skrivit tidigare så är uppdateringen liten och dålig. Jag har verkligen ingen motivation eftersom det enda jag gör VARJE dag är skolan, stallet (=mocka, fixa maten, byta vatten och ut och skritta) hem och plugga, sova. Sen börjar det om igen. Ni fattar, kul liv!
Så det känns verkligen inte värt att dela med sig av.
Och ännu mindre att dela med sig över hur hiskligt dåligt skolan går, engelska är mitt bästa ämne; igår skrev jag ett prov som inte var mer än ett D. (tror jag) That is painful!
Kemi provet som jag förberett mig så sjukt mycket för, blev katastrof. Kunde koncentrera mig NOLL!
På riktigt tappade allt fokus och bara satt och jämra mig.. USCH!

Alltså ni ser; bara gnäll=ingen rolig blogg...

Och idag blir det bara plugg hela dagen, iväg och göra lite ärenden på stan and so on.

Imorgon blir det dock lite roligare!
Pay n Jump på Nickita, blir att hoppa 60,70 cm :)
Sedan blir det snabba sig fort som satan till skolan för dansträning i Aulan inför föreställningen nästnästa vecka. :)
Spännande!

Stressig dag men det sk nog gå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0