Alla hjärtansdag

Hoppas ni haft en fin alla hjärtansdag kära vänner!

Min alla hjärtansdag firades på bästa möjliga sätt: stallet och hoppträning! :)
Det finns inget bättre...

Imorgo ska jag trava på Bojjen för andra gången, intressant!
Red i onsdags (natt), styrelsemötet sluta typ 9 så halv 10 sadla jag hästen, haha. I alla fall, så gjorde han absolut INGENTING! Men har en känsla av att det kommer snart.... Haha

Idag när jag skulle springa med honom för att bara checka om han var fräsch så skutta och hoppa han hela tiden! Slog med frambenen och allt. Bara att hålla sig undan!!

Men ser sååååå fram emot att få rida imorgon!

Nickita fick gå hoppträning idag och hon kändes väääldigt trött i kroppen så efteråt fick hon sig lite stretching och massage. :-') blir nog en suuuuperfin ponny av den där lurvbollen ändå! :) <3

Nu måste jag plugga och sängen kallar snart, är så trött så jag skulle kunna somna sittandes!!

Ha det bra kära människor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0