Älskade bästa vän!

Haha min bästa vän, min galnaste vän!

Idag fick jag äntligen träffa min käraste igen! Nej jag snackar inte om nån pojkvän, utan min ponny!

Han slutar aldrig att förvåna en den där individen. Idag gav vi oss ut på en skrittur runt mästerbo, när vi kom till rakbanan tyckte han att det kliade liiite för mycket. Jag får kasta mig av, hoppa över hans huvud när han plötsligt lägger sig ner och börjar rulla... Haha

Jag fick alltså inse att jag får gå hela vägen hem eftersom jag inte tar mig upp utan pall när jag rider barbacka.
Haha, men äventyret slutar inte här!

Tänkte jag skulle springa lite med honom för hand. Väldigt dum ide så här efteråt och jag förstår inte riktigt hur jag tänkte....
Han började i alla fall bocka och sparka bakut och jag fick kasta mig undan för att inte få huvudet avsparkat :p
Haha, ibland tänker man inte långt!

Det var som att leda en åring resten av vägen och inte nog med det, han la sig ner och rullade sig ännu en gång!
Ja.... Va ska man säga ;)

Charmtrollet själv <3

Nej, nu blir det TV!
Kanske har min jädrans ryggvärk släppt imorgon.


Kommentarer
Postat av: isabelle

thank you, jag gillar 3:an och 8:an bäst så det står mellan dom nu ;)

2013-04-03 @ 21:52:48
URL: http://belliizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0