Alltså!!!!!

Alltså Blogg.se, VÄRLDENS SÄMSTA PORTAL!
Appen buggar sönder KONSTANT och det är där jag bloggar ifrån. Det står att om man får problem så ska man ta bort appen och ladda ner den igen, hur många gånger ska man behöva göra det då????????
 
Skulle i alla fall haft ett inlägg igår, skrev ett ambitiöst ett men ack nej, det gick INTE att publicera......
 
Idag har jag varit funktionär på våra tävlingar. Var där endast en klass (såg på den innan) eftersom jag kände att jag var så fruktansvärt trött.
Imorgon blir det heldag! :)  Och på kvällen blir det dressyr-träning på "Musse"  SPÄNNANDE! :D
 
Nu ska jag sätta mig och plugga lite matte... (love my weekends) och runt kl. 16:00 åker jag ut till stallet och tar mig ett pass på Musse med Anna (ägaren) och Waleria.
 
Bojjen får sig ett skritt-pass, kanske kollar hur hältan är också :)<3
 
Child of My Heart aka. Musse
 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0