alltså...

Blogg.se kan alltså inte ens göra en app som inte buggar sönder var fjärde dag..?
Tänkte jag skulle göra ett inlägg igår på vägen till Älvsjö men varken med iPaden eller iPhonen kunde jag komma in på appen. Den bara stängdes ner när jag klickade på den...
 
Aja, saksamma ni får i alla fall ett inlägg nu :)
 
Igår var jag som sagt i Älvsjö med mamma och pappa på trädgårdsmässa (ja, alla påstår att jag är en 75-åring tant, jag förstår verkligen inte varför) haha.
Det är i alla fall lite av en "tradition" att vi åker dit. Dock blev det inte förra året då´vi kände att vi inte riktigt hade tid så då var vi ju helt enkelt tvungna att åka iår! hihi
 
Bkmshrvvfn4aiobw5edr
 
 
Det vart en tidig morgon eftersom hästarna skulle ut före, men vi åkte från stallet strax efter halv 8 till mässan.
Det blev en jädra massa gång under denna dag kan jag lova!
Har nog aldrig haft så ont i fötterna tror jag.....
På vägen hem blev det i en sväng in på IKEA och käka middag, gryyyyyymt gott! FÖÖÖÖÖR GOTT!
 
Idag åkte jag ut till klockan 8 och släppte ut hästarna så det blev lite "sovmmorgon" men ack så trött jag är idag....
 
Har varit ut och lunch-fodrat dem också så nu SKA jag ta tag i debatt artikeln som ska vara klar på onsdag.
oj, vad jag är duktig på att skjuta på saker..
 
Ikväll blir det träning, tror det är hoppning på schemat! :) Bojjen ska få sig en skritt-tur som vanligt <3
 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1989991/images/2010/marre-mickan-ler-lve-it_96127592.jpg
gud vad jag älskar den här bilden!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FeliciaSI

Gud vilka fina ponnysar!!! :') Och tjejer också såklart ;)
Kraaam

2013-04-15 @ 22:00:09
URL: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0