Tisdagen

Nu skriver jag inlägget igen... Blir galen på blogg så ni får nöja er med ett kort inlägg idag eftersom jag inte pallar vara lika ambitiös igen...

Bojjen vaccinerades i alla fall i söndags efter tävlingen så veterinären tyckte han skulle vila i fyra dagar. De tyckte dick jag lät helt sinnessjukt. Okej en eller två dagar men fyra???? Aldrig varit med om..
Men vi skrittade i alla fall igår och idag blev det ett kämpigt varv i trav runt slingan (4km) för han var helt otroligt trött. Hade planerat att skritta dagen efter, dag två trava dag tre ett lättare dressyrpass och sedan hoppa på torsdag. Men efter dagen blir det nog ändrade planer, han får helt ebkelt skritta imorgon också. Sen kan han kanske hoppa på torsdag ändå? Vi får ta de som det kommer :)

Hur brukar ni göra när era hästar vaccineras? Hur många dagar brukar era vila???

Nu ska jag dricka efterlängtat kaffe, kika robinson och sedan duscha innan House! :)
Mycket TV titt idag, nyss slutade även djurakuten från Strömsholm, väldigt intressant faktiskt. :)

/mikaela.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0