Soff-häng!

Yao bloggish!
(oj va töntigt de där lät...)

Sitter nu i skolan och väntar på veckans två sista lektioner..

Och imorse blev det brått kan jag lova!! Haha
Hade sov morgon eftersom dansen var inställd idag och tro mig jag tog sovmorgon.... Vaknade 09.45..... Bara å kasta sig in i duschen och skynda sig som attan till skolan.....
Nu är jag i alla fall i skolan och jag kom nog bara nån minut sent.

Hoppträningen igår gick (jag ska vara ärlig) ganska okej bara. Sa när jag var där att det kändes bra men nu i efterhand är jag faktiskt inte så suuuuuper nöjd. Han var cool lugn det måste jag medge och att han var mycket mer lydig än vad jag förväntat mig. All cred till min underbara ponny! Men jag märker på en gång, när jag "fuskat" med dressyren. Han hade inte alls lika rund och fin galopp som han brukar ha utan den var mycket mer "springig" eller va vi ska kalla den. Det var liksom en travblandad galopp fick jag känslan av.

Sen var det lite ryttarmissar, typ att jag inte har lärt mig att trampa ner hälen i mina nya stövlar... Låter helt sjukt jag vet, men lädrena är LITE längre och då har jag as svårt för att hitta samma tramp i stigbygeln och utan trampet (balansen) så är man ju inte lika med i språnget med axlarna och då är det ju lätt att eftergiften blir sen. Men de är sånt jag måste lära mig. Men jag avgudar min bästa vän för att han är så grym! Jag skulle inte vara där jag är idag om det inte vore för honom! <3

Nu är det ca. 20 min till nästa lektion och eftersom jag inte har några bilder på iPaden så får ni en bild på mitt och Isabelles soff-häng! ;)

//Mikaela.M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0