Fyyyyysik

Tjenare bloggisar!:)

Har precis gjort klart fysiken som skulle vara klar nästa vecka på onsdag (yeah I know, give a round of applause!!) och kikar nu på Robinson.

Idag hade jag ju planerat att rida ett lättare dressyrpass innan hoppning imorgon men efter omständigheterna (en galet trött ponny) så har det ju blivit lite ändrade planer. Red bara litegran på rundbanan, tänkte att han skulle piggna till efter en galopp men det gjorde han tyvärr inte.. Han hade dock ingen feber så jag tror nog att det går bra att hoppa lite små språng imorgon. Har i alla fall sagt till mig själv att han borde orka med lite lydnadshöjd imorgon dvs. Typ 50 cm. :)
Så ja, det blir hoppträning imorgon ändå :)

Idag har även jag och Isabelle varit vid våran "ruta" i skogen och jobbat där två timmar :) inte fullt lika mycket mygg som sist och tur va väl de men det var fortfarande fullt av dem....

Nej nu ska jag fortsätta kika TV och sedan plocka ihop på rummet. Och imorgon börjar jag inte förrän 09:45! Nice! :)

/Mikaela.M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0