Bara en...

Bara en lektion kvar innan jag får åka ut till min bästa Bojjen!

Rider nu på förmiddagen i ridhuset med Louise och Robban och på kvällen så pysslar jag lite istället :)

Igår orkade jag inte blogga, lite tråkigheter i stallet gjorde att jag tappade lusten...

Men för övrigt så hoppade jag på fyraåringen Nicki igår och det var suuuuuuperkul verkligen. Hon var as duktig och hoppade hela 80 cm!!! Typ fjärde gången under ryttare. Kung!! :)

Jättefin häst verkligen!

Bojj stod och sov i stallet så jag beslöt mig för att han skulle få sig en vilo dag. Men som sagt blir det ridhuset snart :)

//Mikaela.M

(en vacker bosse får pryda detta blogg inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0