världens vackraste vän!

Jag tror, nej stryk de... Jag vet att jag har världens finaste vän!
Måste bara skriva det.
Ni vet när man drömmer världens obehagligaste dröm och när man vaknar inser man va lyckligt lottad man egentligen är... :')
 
 
_________________________________
 
Ikväll blir det US-möte med jentorna i stallet :) Och innan de (alltså innan klockan 7) ska jag hinna rida lite dressyr på Bojj också :P hmmm
Hur ska jag hinna ? hehe
 
Jag har noll koll, jag vet inte om jag har berättat att Bojjen varit tjock i höger bakben så vi var tvungna att stryka oss från två tävlingar. Vi var till kungen Svenne och han hjälpte oss.
Det visade sig att det var Lymfangit och en lättare svullnad på gaffelbandet. Svullnaden hade då kommit på grund av lymfan.
 
I helgen har jag ridit först på lördag, en ca. 15 min dressyr pass i form, efter en veckas joggning över formen.
Och på söndagen så ökade jag till ca. 25-30 minuters dressyr i form. Superfin var han! :)
Så det känns bra igen!
 
Men igår vilade han så vi inte pressar honom för hårt igång igen. Så idag blir det lite lättare dressyr igen, ca 30min och imorgon så kör vi lite hårdare och på torsdag ska vi se hur han hoppar. Om han blir tjock i benet dagen efter och så...
Men vi får hoppas på det bästa! :)<3
 
min fina prins! <3
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0