Världens underbaraste ponny I Swear!

Jag har världens bästa ponny, jag lovar!
 
Han var lite halv-tokig igår om vi säger så, men han är helt underbar ändå! :D
Han är fanimej bäst!
 
Det spelar ingen roll hur många gånger vi måste börja om med rehabiliteringen, jag gör det!
För det är han värd<3

 
Nu hoppas vi dock att han håller ett bra tag framöver.
 
Han har ju varit tjock i ena bakbenet nu ett tag och så blev han helt plötsligt bra igen för ca, fem dagar sedan och då körde vi på liksom. Och han gick as bra i dressyren. Men igår va han tjock igen men ohalt så vi hoppade ändå. Och helt tokig var han som sagt, haha :) 
glad och lycklig! <3
 
Den underbaraste ponnyn någonsin...
Jag kommer ALDRIG sälja dig. ALDRIG<3
 

The light in my life...
 
 
 
//
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0