Tuesday

Hej!
 
Idag kan man i alla fall lugnt säga att jag tog sov morgon.... Vaknade klockan 11.35..
Men känns ändå ganska skönt, har trots allt väldigt ont i huvudet, öronen och i halsen. Så med lite sömn kanske den ivriga förkylningen släpper lite..
 
 
Igår fick Bojjsi nya fötter (skoning) :)
och efter de drog vi ut på en skritt tur i regn och rusk. Kallt och mörkt var det..
Men men, måste man så måste man ;)
Och efter allt Bojjen gjorde för mig i söndags är att skritta ut i lite halv dåligt väder det minsta jag kan göra för honom <3
 
den här fantastiska bilden visar väldigt mycket av det jag känner för Bojjen nu, ren glädje, lycka.
 
Så här i efterhand är det lite svårt att förstå hur bra det faktiskt gick, hur kul vi faktiskt hade det i helgen.
Är SÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad över min vän just nu, och fin i benen var han igår också!
Gaaaah, svävar på rosa fluffiga moln är det man säger va?  ;)
 
 
Idag måste jag även försöka ta mig till Granngården och köpa ett nytt innetäcke till Bojjen.
Igår när jag tog in honom frös han nämligen så mycket..
Så jag satte på honom det innte täcket jag haft alla andra vintrar men problemet med de täcket är ju att det är två storlekar för stort :P hehe
Så ett nytt innetäcke ska inhandlas idag! :)
 
Nu blir det FIIIIILM MYS! :D
älskar lov!
 
 
//
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0