I'm Back!!

Hej alla ihärdiga människor!! :)
 
Nu är jag tillbaka och jag tänkte göra en kort sammanfattning över veckan.
Trots att den stundvis (Mån-framåt) har varit HEMSK rent ut sagt, har knappt sovit nått alls, varit i stallet klockan fem på morgonen för att ens hinna rida, så har den avslutats RIKTIGT BRA kan jag lova!
 
Men på torsdagen hade vi matteprov och ja.... Jag ska INTE bli matematiker i alla fall... gick katastrofalt dåligt...
Sen i Fredags var jag på Middag med härligaste Falsterbo gänget på Restaurant Banken i Falun :)
Sedan åkte jag till Matilda och sov där :)
 
På lördagen var jag funktionär hela dagen och på kvällen duschade jag och fixade Bästa Bojjen inför söndagens final i div.2 :)
 
Och ja....
Jag vet inte vad jag ska säga....
Trots en helt GALEN ponny som sprang in i folk, slog huvudet i hinderstöden och försökte kasta av mig på framridningen så är nog vi båda VÄLDIGT nöjda med dagen :')
Han var som sagt lite galen vilket betydde att vi hade lite delade meningar om vilket tempo det skulle gå i ... haha
så vi drog med oss två bommar i 0.90:n i omhoppningen men det gör absolut ingenting. För så glad som Bojjen var ..... Helt obeskrivligt!<3
 
I Laget sedan gick det lite bättre ändå :) Han hade lugnat ner sig litegran och kunde nu koncentrera sig mer. Men eftersom det nästan "hängde på oss" så tror jag mina nerver inte klarade pressen.. Så det blev ett ner i grunden :)
Men detta la laget på en första plats!!
Vann Omgången och det andra laget vann totalen efter en tredje plats (?)!
Och eftersom vårat lag vann omgången med en koefficient så kom mitt lag på en andra plats i totalen!
SNACKA OM UNDERBAR DAG!!!!<3
 
 
Kan inte vara lyckligare!<3 Bästaste vännen min <3
 
 
//
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: så klart att jag dyker upp, ska göra det så ofta jag kan från och med NU!!! ♥

2012-10-29 @ 18:02:54
URL: http://belliizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0