Huvudet bankar!

HUVUDET BANKAR, yrsel blir värre.... tröttheten slår tillbaka.. YES!
 
Nej, inte så super härligt faktiskt...
 
Hur som helst, gårdagen bestod inte av särskilt mycket alls. Slappade hela dagen, kikade på en film och även förra veckans 90210.
ASSÅ KUNG SERIE! shit, va jag älskar den! :D haha
 
Åkte i alla fall vidare till stallet och hjälpte Jessica med Flisan inför träning och avslutade hennes ridlekis :)
Kan ju säga så här, när jag åkte dit var jag på så dåligt humör att det inte fanns! Men efter att lekis eleverna borstat på shettisarna och jag börjar borsta på min ponny, ja då kan man ju inte vara sur längre! :')
 
Och speciellt inte efter att man ridit ett superhärligt dressyr pass där ponnyn och du går som ett hela tiden <3
GAAH! :')
 
Dagen idag består av, Städning av rummet (mm jag vet, Kul...) sedan tänkte jag åka ut till Bojjsen innan lektionerna börjar så jag kan hoppa lite i ridhuset :) Men vi får se helt enkelt :)
 
Nu blir det lite väl försenad frukost sen kanske en film? haha :)
 
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0