Bästa!

 
Har precis kommit innanför dörren efter en väldigt lyckad träning! :)
Hade som sagt dressyr och Soffan fick låna min kung Bojj och jag hade Cavallo. Ja ni läste rätt! Han är bra igen! :D
Är  SÅÅÅÅÅÅ glad över att han inte är halt längre och har varit under igångsättning nu ett tag och äntligen fick jag rida på honom igen :')
 
Underbart! <3
 
Tack Soffan för att du ville träna min älskling idag, du gör ett bra jobb! :)<3
-
 
Imorron får han i alla fall sig en skritt tur runt Mästerbo för hand. Vila måste han ju också få göra någongång ;)
Men just för tillfället är jag så suuuuper laddad inför finalen i DIV2. så det skriker om de! haha
 
 
Ha en bra söndags kväll allesammans! <3
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0