Thursday!

Tjäääääääääna!!

Ja jag är väldigt dålig på att uppdatera ... I know :(

MEN!

Nu gör jag det! ;)
Hade i alla fall halv studiedag idag vilket innebar: fysik och matte lektion= Skönt!!
Anledningen till de är för att i helgen är skolan, Karlfeldtsgymnasiet, värd för Miljötinget vilket jag och kära Isabelle ska på :)
för er som inte vet vad miljötinget är så är det en miljökonferens (nordens största) för ungdomar. Ska bli svin kul! :)

Det är alltså under fredag, lördag och söndag :)

Just nu sitter jag och pluggar till ett av alla det sjutusenåttahundratrettionio prov vi ska ha och jag bara läääääääääängtar till hoppträningen nu!!!!
Men åker ut till klockan fyra och tarvin vilddjuren, sätter mug sedan i cafeet och pluggar vidare...

Sen måsta jag packa inför morgondagen också! :D


Ååååh just ja, en sak till!!!
Alla har ju redan spridit det vidare till dom stackarna som inte hänger med men.......... OBAMA säger jag bara!!!!! :D
Bhhooooooooooojaaaaaaaaaaahhhhhhh!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0