Mondays here, the day I hate ehehey!

Tja alla goa glada människor!

Nu ska jag ta tag i det här med bloggning igen! Det harvjag bestämt mig för. Dock så är det lite jobbigt med tid... Att få den att räcka till liksom.

Hur som helst,
Igår kom jag ju hem från en grymt rolig och lärorik helg på miljötinget 2012. det var verkligen över förväntan och jag är grymt glad över den politiska "boxningsmatchen" (debatt) mellan ungdomsförbunden. Superkul! :)

Bilder kommer väl komma upp lite då och då från denna roliga helg. Kan lätt rekomendera detta för alla!!

Igår var det även dressyrträning. Det gick helt okej får jag väl säga. Bojjen var lite fööööör pigg och kunde inte trava eller galoppera som vanligt stundvis, men jag har helt klart en grym ponny som jag älskar över allt annat<3

Fia hoppade också upp på honom och testade lite, och hon gillade honom också väldigt mycket tror jag ;)


Och idag slutade vi klockan två så då skyndade jag mig, fort som satan, till stallet för att mocka och fixa litegrann och så innan det bar iväg till fors för att klippa sig. Har ju klippt mig i Lillhärdal nu ett tag, men det är ju så himla svårt att få tiderna att passa, plus att jag är ju inte där jätte ofta heller så nu fick det helt enkelt bli Saras mamma i Fors. Och jag kan ju säga, ÄR GRYMT nöjd!!!
Fruktansvärt bra! :)
Dit åker man fler gånger!! ;)

(jag är inte snål på bilder i alla fall)..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0