Valborg 2012 - 1 Maj (=Bild bomb)


Började kvällen med min franska tårta!
DELICIOUS!!!!!






On Our Way to the grill plats!



My dear friend <3










Why Start a Fire - Lisa Miskovsky









Så jävla fin och hon inser det inte själv!!!!









The Grill plats ;)







Lisa, This is why we wanna start the darn fire!






grilling Marsi-mallows !











Lite brända?









YUMMY!









HÄNDIG!







Beautiful Girl!






A true friend, who I can rely on to 100 %
I love you






Soffan gjorde en rejält stor, snygg vurpa MITT PÅ GATAN!
skulle tippa på en 5 meters fall längd ;)


// 


Kommentarer
Postat av: kajsa

härliga bilder!

nu blev jag sjuukt sugen på marshmallows + att jag älskar brända haha ;)

2012-05-03 @ 19:28:09
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0