tröött

jag är trött.....



Mycket plugg..............
Därav dålig uppdatering.....

Åh, just ja!!
Ingen som har 50.000 jag kan få låna??
Min kära vän, (som jag för ett tag trodde jag skulle få behålla) är ute på Annons.....

Alla annonser

Säljes

  
Datum: 2012-05-06    Annonsid: 608034
Läromästare/juniorhäst
Läromästare/juniorhäst. Hästar säljes
Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 1994  
Namn: Little Belle  
Sto f 94 mkh ca 163cm e: Little Boy u: Belova(Elitprem) ue: Nepal. Försiktig och vändbar hopphäst, pigg med nerv, inte het! Skulle även passa som avelssto mkt meriterande möderne, har avkomma f09 finns att se. Ring för mer info om denna pärla. Pris disk m rätt köpare!
 
Msv hoppning
 
Pris  50 000 kr

Inte så glad tjej här...



Det är en himla tur att jag har dig! <3


Over'n Out!

//


Kommentarer
Postat av: fanny sikhammar

jag önskar att jag kunde ge dig 50.000 kr så du kan köpa bella

kram♥

2012-05-12 @ 00:31:38
URL: http://fannysikhammmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0