Shopping i Sågmyra

Dagen idag har bestått främst av shopping i Sågmyra med kära mor.
Vi var på Bubbleroom Outlet, Lager 157, Scorett och Calimero. :)




Blev en jädra massa grejer ;)
Här är lite av de i alla fall:


Bästa köpet var nog denna klänning från Stories by Rikkemai,
denna klänning skulle då kosta 1885 kronor?! (JAG KÖPTE DEN INTE FÖR DE) ;)
Underbart kap!



Sen denna ljuvliga tröja från Classified,
Isabella Lövengrip (Blondinbellas) kollektion.
Underbar tröja verkligen så värd pengarna!



Sen har vi ännu ett riktigt kap!!!
Denna klänning/top från Dunderdon,
Super gullig enligt mig, och super-billig!




Ett par lite dyrare shorts från
Vila, dessa heter Luxe by VILA clothes,
Jätte härligt material verkligen. Luftiga och sköna :)




En likadan (fast topp) från Rikkemai, fin att ha till vardags liksom :)
Också superbillig! :D
Älska rea, älska billigt!



Ett par vita Skinny Zip från Lager 157:s egna märke.
Jätt sköna byxor enligt mig :)
Har ju ett par svarta från tidigare.




Vi var ju även in på Scorett och icke att vi kom ut tomhänta!
Tre par skor från Rieker och ett par från Alice/Duffy (välj själv, fick nämligen samma sko fast från olika företag)
Dessa på bilden ovan köpte mamma åt sig själv men jag tänker banne mig låna dom ibland :D haha





Ett till par från Rieker, MINA :D
Dom är så jävla sköna, "som att gå på moln" som mamma sa och det är de verkligen.
Dom är helt amazing!




Sedan skorna från dubbla företag/tillverkare???
Den vänstra är alltså från märket Duffy och den högra från märket Alice, ja skumt va?
Hur som helst, söta sommriga skor som jag inte kunde motstå att köpa :P haha

Köpte även ett par mjukisbyxor, trosor, en skylt till min garderob där det står "Passion for Fashion" och några krokar till de. :)
ja, jag är fattig nu......

----------

aja, that's life...

Kvällen bestod i alla fall av hoppträning på Bojjen och det gick kanoners :)
Superlydig, låg kvar och väntade ja jätte fin :')
Ska ju som sagt vara med på KM på honom, nu i både dressyr OCH hoppning. Dock så kommer vi vara utom tävlan i hoppningen och bara hoppa 60 cm men ändå :D lyckliiig!


Bästa ni ♥

//


Kommentarer
Postat av: saraamariaas

Hej! Byta bildlänk? :))

2012-05-22 @ 07:42:03
URL: http://saraamariaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0