Ridning på Harlie och Bojjen!

Hallå du döde blogg.......

Har gjort det igen, ditchat bloggen.... Okej, men det är JÄTTE mycket just nu så jag tror jag exploderar :P

Hur som helst, idag var jag i stallet klockan 10 och träffade Soffan i det stallet hon hänger i nu för tiden ;)
Såg sjukt himmels fina föl och den ena var sååå social.
Underbara varelser! <3



Sedan tog jag och Soffen en tur runt slingan Harlie och hon på Novia :)
Det var en SJUKT liten ponny... haha :P

Efter uteritten ååkte jag hem, pluggade.... och sedan åkte jag ut och red på Bojjson :)
Hmmmm... passet var inte det bästa... Tränade inför Dressyr KM (=JA SOM JAG ANMÄLT MIG OCH BOJJEN TILLL!!!?) och låt oss säga att i nuläget vinner vi INTE ;) haha

Fixat och pysslat tills nu, ätit supergod middag och nu sitter jag och chillar med mina kära vänner i 90210 ;)


Ska släppa ut hästar imorgon och sedan mot kvällen blir det "hopp"träning på KungBojj :)<3
TAAAAAAGG!


Alla säger att dom har den finaste hästen och blablabla... Nej det har ni inte, för det har jag :')
Jag tycker verkligen att jag har den finaste, allra bästa! :D
Och ingen häst kommer någonsin leva upp till den höga ribban Bojjen lagt :')



//


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh, hoppträning igen med Bojjen :) Vad roligt!

När är dressyr KM då? :)

2012-05-05 @ 23:55:32
URL: http://alexborger.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0