Mysig uteritt med Louise och Robban

Har nyss kommit hem från stallet och en härlig skritt tur i solen men Louise och Robban. :)
Eftersom han hoppade igår så fick han som sagt sträcka på sig och gå ur all träningsvärk.

Tänkte i alla fall att jag skulle skynda mig hem och sätta igång med pluggningen fort som attan. Min deadline var halv sju... nu är klockan 8.
Ja det säger ju allt om att jag klara den eller inte ;)

Knas ponni!!<3

Resterande tid av denna kväll kommer alltså spenderas nere i skolböckerna.
Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans men tror det blir Svenska, lite Historia och om  jag hinner lite matte.....
Mycket prooooov men snart är vi där kära läsare... SNART HAR VI LOV!



Och hur mycket jag än vill se 90210 ikväll så ska jag icke göra det. Jag SKA vara ambitiös idag och plugga som en gnu...
Så nu tänker jag dyka ner i böckerna!!

Förresten, Har lite av en blogg-torka...
Vad vill ni läsa om??
Vad intresserar er för att läsa den här bloggen?


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0