Hemma från stallet!

Tjoho! :)

Precis kommit innanför dörren från att  ha varit i stallet. Har släppt ut alla hästar, har ju kommit två nya nu också. Eller alltså "stor-Bosse" (som vi kallar den) har väl kanske varit hos oss i en vecka eller något sådant och  igår kom en superfin till storhäst som heter Mastermind.

Så idag har jag pratat lite med ägarna till Master och dom är verkligen SUPER trevliga!
Självklart Anna med "Stor-Bosse" med men henne känns det nästan som man "känner" ändå :P




Och jag kan ju medge att dom har verkligen fått känna på den pratglada Mikaela ... HEHE...


Hur som helst... Nu är jag hemma och planerar på att plugga lite matte innan jag åker ut till stallet igen vid halv 1 och fodrar lunch och sedan US-möte klockan 1 :)

och ikväll..... HOPPNING!!!! :D
är sjukt taggad nu alltså! <3
da
hmm en design jag lekte med förut som tyvärr inte gick så bra att använda..
Säger verkligen vem jag är i alla fall, Storbritannien och hästar ;)



//


Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha mastermind är ju min lilla kompis systers häst :)

2012-05-06 @ 11:25:01
URL: http://belliizz.blogg.se/
Postat av: bbecka

Jätte fin header! :)

2012-05-06 @ 17:46:21
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0