Träning ikväll!

Känslan när man sitter och skriver med en uppsats som aldrig tycks bli klar,
SÅ STÄNGS DATORN AV!!!!

Jag höll på att gå i taket kan jag säga... Men nu ger jag upp den där och gör klart småfixet ikväll efter träningen.

Tror det är dressyr på Schemat och kanske ska jag ha Bella? jag vet inte ;)


Men Bojjsi ska få gå ett pass i ridhuset tror jag. Han har ju haft AV en brodd så kan väl inte rida på hårt underlag förrän man får ut den vilket jag tror är omöjligt... så blir väl å sko han snart...


Gårdagen var SUPER!
Laget kom på en förvånandsvärt bra 4:e plats vilket vi verkligen inte trodde på. haha :)
Lagledarens motto: "Vi hoppas på det bästa, tror på det värsta.." haha ;)

Men det gick ju super bra verkligen!!

Och jag är så häääääääääääär stolt över bästa Matilda och Curran!!!!
Finaste ritten jag sett med dom alltså! Trots ett skit pet så red Matildis så himla bra och Curbiz hoppade gudomligt!
Bästa ni, ♥

finaste bilden!


Nu blir det nog ut till stallet och underhålla en Soffan som sitter där själv ;)<3
Mozilla dampar loss, tänkte lägga in fler bilder men nej... tydligen inte..

//

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

ååh tack så mycket ! :') <3

2012-03-04 @ 18:31:40
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0