löööööööördag! the day I enoy the most!

TJENA!

Dagen FLYYYGER förbi...
Släppte ut lite hästar i morse med bästa Soffan. Åkte ut till klockan 7 och var hemma runt 8. Då var jag så hiskligt slut i hela kroppen, vet inte varför, men jag dog i soffan ett tag framför TV:n eller ja kollade på HELA marathonet av According to Jim på tv3 ;) haha
 

A Hilarious show! :D


Sen somnade jag en halvtimme, lagom till sista avsnittet började.. haha vaknade och satte igång att göra lite nytta = Skol-arbete.
Skickade iväg min svenska uppsats som skulle vara inlämnad före lovet (Oops!) och mejlade Falsterbo Horse Show angående min Historia uppsats :)

Nu planerar jag att räkna lite matte (PLANERAR???) innan US-möte klockan 14.00, sen rida Bojjsen lite lätt. Och mot kvällen blir det laga en tre-rätters-middag åt mor min. En födelsedags present. Men givetvis blir det även pappa och SOFFAN DU FÅR OCKSÅ KOMMA OM DU VILL! :D haha
-

Hann inte blogga igår, blev lite tajt om tid om jag skulle hinna se TV ;)

Men red i alla fall på båda hästarna igår som sagt. Bojjen gick ett SUPER HÄRLIGT dressyr pass i ridhuset. SÅÅÅ lugn och sansad (=SEG) men när man ska arbeta formen med honom vill man nog ha den där sega sidan hos honom istället för den stressade, hetsiga.
Han gick verkligen KANON!
Gud blir nästan tårögd över hur stolt jag är över honom :')<3

Sen att det var några barn som sprang i trappen på läktaren och han triggades igång som attan av det, de är en annan femma ;) haha


Vi är snart tillbaka, luv!♥

Bella tänkte jag rida något varv runt rundbanan bara för att sträcka ut lite efter hoppträningen dagen före. Men eftersom jag är så seg, så hann det bli kolsvart .... -.-

Så red i ridhuset och, ja finns inte så mycket att säga ;) haha
Hon bara studdsa på stället och stegrade, så gav upp den idén och skrittjobbade formen istället.
Snart kommer jag tyvärr inte få rida henne mer....<3
När Pillan lämnar tillbaka henne.
fan......


finaste.....

Precis när man klickar för nån så försvinner dom.
delvis Bojjen, Chess, Hjärta och nu Bella...


ÅH JUST JA!!!
Min buddy Alexander har klippt sig och det blev ju GRYMT! :D


(hans blogg)
My Bro is single and his ready to mingle!! ;)
bara så ni vet läsare!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0