It's Friday, friday, friday!!


äntligen.....


Sitter just nu i skolan och väntar på sista lektionen som börjar klockan 14.10 = Fyisik labb...
Sen blir det iväg till stallet och rida på Bojjsen och Bellisen :')
Tror båda två får gå i ridhuset faktiskt, eller ja beroende på hur lektionen är idag, om ridhuset är ledigt.

Hoppträningen igår med "Ivan" kändes katastrofal rent ut sagt.
Jag som var SÅÅÅÅÅ tagg på att träna och så blev det som de blev.... ack ack..


Men man måste väl ta nya tag, riiiight?
bryt ihop och kom igen!


Soffan filmade två klipp men eftersom det gick så dåligt som det gick så får ni inte se de ;)
Kanske nån annan dag när jag kommit ner på jorden igen.. haha

Tanken var ju att jag skulle vara med på honom i div. 3, storhäst så jag måste börja se saker positivt och inte deppa ihop om vi kommer fel på några språng...
för annars funkar det ju inte.

Aja
Kan ju säga att jag ser fram emot MINUTEN, SKAVLAN och kanske nått gammalt 90210 i kväll! ;)



Nu känner jag att fredagen verkligen är välkommen!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0