@ Home!

Hallå där!

Hann inte blogga nått igår då vi åkte hem från stugan då... Ville inte hem asså.... men men nu är jag hemma i alla fall.

Vi svängde in på Lager 157 sådär en jätte snabbis, typ 30 min. Men det blev dyrt i alla fall.. haha :)
Köpte i alla fall ...(mini bilder)

Denna blus:
och ...

dessa byxor med dragkedja BAK! (trodde de va fram) HAHAHAHA ;)

och sen köpte jag även den här typ "klänningen" eller ja långtopp kanske är bättre förklaring...
tänkte att det blir skitsnyggt med tights, ett skärp och långhalsband till :)

Sen kikade jag på The Bourne Ultimatum resten av kvällen efter att vi kommit hem.
BÄSTA FILMERNA EVER ALLTSÅ!!! Jason Bourne(Matt Damon)<3




Nu blir det ut till stallet, mocka och fixa sen iväg och heja på bästa tjejerna i Heby! :)
Eliiiiiiiiiiiit...



//


Kommentarer
Postat av: Julia

hej, fin blogg :)

vad tävlar du för klasser? :)

2012-03-05 @ 14:24:37
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0