hej du döda blogg.

Hej du döda blogg.....
Livet rullar på precis som åsebos tävlingar i helgen.
Shit va alla har varit duktiga!!!! Är så nöjd över min, Marit, pillan och soffans prestation angående priserna. :) hoppas på en förfrågan om att vara prisansvarig till nästa tävling trots allt ståhej. :)

jag dammade ju även av kavajen och de vita byxorna!
Min och mistys prestation i LB va otroligt bra om jag får säga det själv! De kändes så lätt alltihopa och jag var så glad att jag höll på att dö tror jag!! Gud va jag har saknat tävling! Nu vill jag tävla mer.....!! Men lag klassen skedde aldrig. Jag och misty hoppa bara en klass :) och det var INGEN stilhoppning heller. (domaren var grovt alkoholpåverkad när hon dömde och denna människa har alltid nedvärderat min ridning... =ursäkta mitt HAT!!!!) själv hade jag sett ganska mycket mer poäng på oss som ekipage.... Och då är jag den sista som brukar skryta....

Nog om de! Jag har en till grej att dissa utom ponny morsor och allmänt störande, respektlösa tränare... = tio åringar som har så dyr utrustning att dom nästan är en julgran av miljon-lappen...... Seriöst. Blir så jävla förbannad på sånna som har skydd, schabrak, jackor, hjälmar osv. För flera tusen kronor!!!
LÄGG PENGARNA PÅ TRÄNING OCH LÄR ER ATT RIDA ORDENTLIGT ISTÄLLET!!!!
Jag lovar att schabraken och "de snygga byxorna" inte gör dig en bättre ryttare. Jag lovar. Sen kan jag däremot erkänna att det är kul att köpa lite finare prylar de kan jag inte säga emot.... Men tjäna ihop pengarna själv så lovar jag att du kommer uppskatta allt mer. Men slut klagat.

Nu ska jag ha svenska. Stort plus till er som ens läste den här klumpen ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Instämmer där Mickan ! :D

Ungar borde lära sig rida innan deras mammor tror att de är världscups kandidater ...

2012-03-29 @ 11:13:49
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0