Det var min dag!

Hej alla glada! :)

Nyss kommit hem från stallet. Longerade Bojjisen lite i ridhuset bara för att kolla om han var nå halt. Det var han INTE. så fattar inte riktigt var den "utdömda" delen är i det här...

Hur som helst, sen gick jag på en promenix med hjärtat mitt och han tyckte nog att det var lika mysigt som jag. :')



Älskar verkligen att gå på promenad med hästarna! Kan gå HUR långt som helst, tycker det är härligare än att sitta på faktiskt... Känns liksom mer personligt, eller nått? haha

För övrigt så gick dressyr träningen på Hjärtis jätte bra igår, hon var visserligen lite tjaffsig men vad kan man förvänta sig när hon inte går ordentligt längre.. tyvärr gör hon inte de.

Men hon kämpade verkligen på! :')
Saknar henne så himla mycket.......


Nu tänkte jag träffa mina vänner liten stund = 90210!!!!!! Haha :)







äntligen är ett till avsnitt ute!


Hörs sen!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0