Torsdag

Hej alla!
Tänkte att jag skriver ett snabbt inlägg innan jag går ut och steker! haha

Har nyss lagat klart lunch i alla fall. Det blev pannkakor, lätt och gott! :)
Jag har även städat köket och dammsugning väntar, med de EFTER scheeeeek!;)
saknar min isabelle <3

Hoppträningen igår gick åt helvete..... inge vidare alls... så idag blir det ett hårt dressyrpass så jag i alla fall kan svänga (vilket jag inte kunde igår..)
MEN jag älskar min ponny ändå! :') man kan inte alltid vara på topp eller hur? :)
 
snart är vi där igen.... <3 <3
 
 
Nej nu ska jag ut och schteeka, tråkigt inlägg jagvet....
 
 
//

Kommentarer
Postat av: kajsa

mums med pannkakor!!
och det är klart att varje ridpass inte kan gå toppen! man måste ju även misslyckas/att det ska gå dåligt för att komma någonstans :)

Svar: Just precis! :)och man inte lika glad när det går bra och det hela tiden har gjort det tidigare :)
Ekipaget som ger allt!

2012-07-26 @ 20:42:27
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: isabelle

Saknar dig med min Mikaela <3

2012-07-26 @ 21:50:41
URL: http://belliizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0