Sunday evening...

Hallåj!
 
En härlig söndagskväll har det varit kan jag lova, är dock väldigt trött .... är alltid de...
 
Hur som helst,
idag har jag målat lite, städat, pysslat hemma och sedan begav jag mig till stallet där jag och Soffan skrubbade Boxarna(gallret) med svinto och en diskborste ;) haha
Men det blev faktiskt en väldig skillnad!
Innan var det fullt med fågel skit och äckel på men med lite envishet och svinto så försvann det mesta :)
Sommarjobbarna har ju tvättat boxarna med högtryckstvätt men missade den där lilla delen med att göra HELA boxen så det blev lite handgöra med diskborste istället ;)
 
Är ju trots allt svårt för dom att veta om dom inte fått ordentliga instruktioner....
 
Vildingar i hagen!
 
 
min ponny tror att han är en kanin... <3
 
vacker robban
 
aja, efter vi skrubbat klart så begav vi oss ut ett varv på slingan. Jag, Bojjen och Soffan och Robban :)
Härlig kväll med en lång redig galopp :)<3
 
Kvällen fortsatte här hemma med ett litet firande av Soffan själv. Hade köpt en god glasstårta, god dryck och lite delicato bollar och så :)
Det var väldigt YUMMY!
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0