Soffelini !

Tjena alla bloggisar!
 
Tänkte jag skulle uppdatera för en gångsskull ;)
Igår hoppade jag Bojjen litegrann uppe i ridhuset. Vi hoppade några språng på 80 cm. Det tar sig!! :)
VI laddar, tränar och kämpar för division 2 till hösten!!
Jag menar vad är eliten jäntemot division 2?!?! ;D haha nejdå, men vi ska kämpa!!
 
Soffan sov hos mig här inatt, vi hade film-mys och så med chips och en as god drink! (non-alcoholic of course!)
Och bara för att CP blogg.se inte funkar så kan jag inte lägga upp några bilder......(eller?)
och även texten blir minimal..
VAD HAR DOM GJORT EGENTLIGEN?!?!? allt är ju förstört!!!
Vad tycker ni? (om ni har blogg.se givetvis)
 
 
Nu har jag stått och stekt pannkakor i över en timme, jädrig roligt...
Men gott ;)
Vi har även varit i storbyn och kikat på deras meeting idag.
 
Senare mot kvällen, runt klockan 6 åker jag och Soffelini ut till stallet för en förhoppningsvis uteritt, men det verkar som det blir i ridhuset ändå om man kikar ut igenom fönstret....
 
Nu blir det kanske en film???
Soff bestämmer! ;)
 
Här fick ni ett lååååångt osammanhängande inlägg, ENJOY! :)
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0