Skor!

 
Kolla vad jag hittade på Bubblerooms hemsida. Tur att Mikaela inte är hemma just nu för då hade hon skrikit! Som ni kanske vet eller har räknat ut så är hon galen i Storbritanien och dessa skor skulle ju passa henne perfekt! haha.
 
Have2have Skoletter, Lucia3 blå, röd, vit Bubbleroom.se
 
Länk till skorna --> Bubbleroom Storbritanien
 
Till mig då som är galen i U S A ....hehe så hittade jag ÄNTLIGEN ett par med deras flagga. Jag har seriöst suttit och letat överallt men aldrig hittat ett enda par.  NU SÅ, hittade till och med 4 par!! 
Då kom nästa fråga, vilken modell är snyggast?
Och är de värda att spendera pengarna på?
 
Have2have Stövletter, Jamie Amerikanska flaggan Bubbleroom.se
Länk --> Bubbleroom USA
 
 
 
Have2have Pumps, Joanna blå, röd, vit Bubbleroom.se
Länk --> Bubbleroom U S A
 
 
 
Have2have Pumps, Ashley Röd, vit, blå Bubbleroom.se
 
Länk --> Bubbleroom USA.
 
 
Have2have Skoletter, Lucia3 röd, blå, vit Bubbleroom.se
Länk --> Bubbleroom USA..
 
 
Vad tycker ni??
 
Min favorit tror jag är det sista paret men jag vet inte riktigt..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0