På hästryggen igen!

Äntligen har jag suttit på hästryggen igen!
Efter två veckor, jag trodde jag hade glömt hur man gjorde ett tag alltså... haha :)
 
Dock så har jag haft väldigt ont i mina leder på sista tiden och idag hade jag så ont i fotleden att jag inte kunde rida lätt (trampa ner hälen och lägga vikt på foten) och det är ju ganska svårt att rida utan att rida lätt....
Så det blev bara ett lätt pass idag, men tror han behöver en vilodag också faktiskt ;)
 
Speciellt nu när dom sover ute på natten. Vi håller nämligen på att göra rent stallet, eller vi och vi Sommarjobbarna ;) haha
 
 
Nu har jag i alla fall kommit hem och sitter och käkar glass.... fast borde äta middag FÖRST kanske... Hehe
 
Det blir musik och lite film så här på kvällskvisten. Och imorrn blir det ut till stallet på morgonen ändå, trots att dom sover ute. Mat ska de ha ändå :)
 
 
jaha... nu är denna låt förstörd....
nu kommer jag börja gråta varje gång jag hör Laleh och hennes Some Die Young <3
 
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0